Χόκινγκ κατά Τραμπ: Η πολιτική του μπορεί να φέρει την καταστροφή της Γης

Ο Στίβεν Χόκινγκ είναι ένα από τα πιο λαμπρά μυαλά που υπάρχουν σήμερα στην ανθρωπότητα και δεν μιλάει δημόσια εάν δεν έχει κάτι πραγματικά σημαντικό να δηλώσει. Όσα είπε στη συνέντευξη που έδωσε στο BBC την Κυριακή θα πρέπει να χτυπήσουν πολλά «καμπανάκια» καθώς τόνισε ότι  η απόφαση του προέδρου των ΗΠΑ  Ντόναλντ Τραμπ να αποσύρει τις ΗΠΑ από την συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή μπορεί να έχει μοιραίες συνέπειες για τον πλανήτη.

«Είμαστε κοντά στο σημείο καμπής όπου η κλιματική αλλαγή θα γίνει μη αναστρέψιμη. Η απόφαση του Τραμπ μπορεί να σπρώξει τη Γη στο χείλος του γκρεμού, να γίνει σαν την Αφροδίτη, με θερμοκρασίες 250 βαθμών και βροχή από θειικό οξύ», ήταν τα λόγια του.

Έκανε επίσης ειδική αναφορά στην εξέλιξη του ανθρώπινου είδους: «Φοβάμαι ότι η εξέλιξη του είδους έκανε την απληστία και την επιθετικότητα έμφυτη στα γονίδια του ανθρώπου. Δεν υπάρχουν σημάδια ότι οι διαμάχες λιγοστεύουν ενώ η ανάπτυξη της στρατιωτικής τεχνολογίας και των όπλων μαζικής καταστροφής μπορούν να έχουν καταστροφικά αποτελέσματα» και επανέλαβε την πρόσφατη θέση του ότι η καλύτερη ελπίδα της ανθρωπότητας να επιβιώσει είναι να εποικίσει άλλου πλανήτες.

Ερωτώμενος για το Brexit, εξέφρασε έντονες ανησυχίες σχετικά με την επίδρασή του στην ερευνητική κοινότητα του Ηνωμένου Βασιλείου. « Η επιστήμη είναι μια συνεργατική προσπάθεια, οπότε η επίδραση (του Brexit) θα είναι άσχημη και θα αφήσει την βρετανική επιστημονική κοινότητα απομονωμένη και εσωστρεφή», τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο Χόκινγκ έδωσε τη συνέντευξη στο BBC με αφορμή τη συμπλήρωση των 75 χρόνων ζωής του.

Μίλησε για τη ζωή του και την ασθένεια του (πάσχει από τη νόσο του κινητικού νευρώνα)  που έχει εξελιχθεί κατά τη διάρκεια των ετών με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου παράλυτος και να επικοινωνεί μέσω συσκευής παραγωγής ομιλίας. Ωστόσο, η ασθένειά του δεν τον εμπόδισε να εξελιχθεί σε ένας από τους  κορυφαίους επιστήμονες της Ιστορίας με σημαντικό θεωρητικό έργο πάνω στις μαύρες τρύπες και την προέλευση του σύμπαντος.

Σε ό,τι αφορά την κληρονομιά του λέει ότι δεν περίμενε ποτέ να φτάσει τα 75. «Νομίζω το μεγαλύτερο επίτευγμά μου θα είναι η ανακάλυψη ότι οι μαύρες τρύπες δεν είναι εντελώς μαύρες», είπε.

Μία από τις βασικές ανακαλύψεις του Χόκινγκ είναι ότι η μαύρη τρύπα δεν είναι απλά το σώμα που ρουφά τα πάντα, αλλά και ότι εκπέμπει μια πολύ αδύναμη θερμότητα.

Η πάθησή του διαγνώστηκε όταν ήταν 21 χρονών και οι γιατροί διέγνωσαν ότι είχε δύο με τρία χρόνια ζωής.  Ευτυχώς για την ανθρωπότητα έκαναν λάθος και ο ίδιος  ο Χόκινγκ είπε σχετικά:«Aκόμη εργάζομαι και παράγω παρουσιάσεις. Ήταν όμως μεγάλος αγώνας, που τον έβγαλα πέρα μόνο με τη βοήθεια της οικογένειάς μου, των συναδέλφων μου και φίλων μου».

Αφήστε μια απάντηση